En joggingtur i Bockeboda!

Tänkte springa en slinga som är 2,5 km x 2....men var så inne i min löpning med fartlek att jag missade att kolla efter de blåa pilarna. Sprang vilse o kom ut på en väg, fick avbryta mitt springande o få hjälp av min gps. Kom på rätt spår, eller ja in på en orange slinga o den tog mig till Bockatorpet igen. 


Så, detta resulterade i att mm tid inte alls blev bra. Men lite över 5 km blev det på 35 min. Jag kan räkna bort minst 5 min på mitt stilla stående mitt i turen då jag hade lite smått panik. Gillar inte att vara vilse, o i skogen också. Tur det finns gps<3 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillalivetojag.blogg.se

Du har kommit till Saras blogg, här kommer det att handla om livet i största allmänhet. Men kanske mest om min vikt resa efter och innan gastric bypass, mat o hälsa.

RSS 2.0