sommar

Hallå sommar, var e du? Juni månad och man får gå med fleece jacka o raggsockor. Hmmm blir ju deprimerad för mindre. 
Snart semester bara 2,5 veckor kvar att jobba för att sedan vara ledig i tre veckor. Hoppas verkligen det blir lite värme då!
Mkt som har hänt i min familj den senaste tiden och det känns otroligt jobbigt, men det ser ut som att det är på bättringsvägen nu =3

Inte blivit så mkt träning på sista tiden samt slarv med mat. Men det får jag ta tag i när jag orkar. Livet kommer ifatt en fortare än man anar.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lillalivetojag.blogg.se

Du har kommit till Saras blogg, här kommer det att handla om livet i största allmänhet. Men kanske mest om min vikt resa efter och innan gastric bypass, mat o hälsa.

RSS 2.0